Czech Dutch English French German Polish Russian Spanish
Výpis všech dokumentů jedné kategorie stav ke dni 31.03.2020
Vyvěšeno
Sejmuto
Název anotace
dokument [velikost] (staženo)
Ev.č. Kategorie
 
30.3.2020
14.4.2020
Nařízení vlády

Vážení spoluobčané, omezení volného pohybu se prodlužuje do soboty 11.4.2020 6:00. Roušky nejsou povinné pro děti do 2 let a řidiče kteří jsou ve vozidle sami. 

1.Úřední deska - hlavní
30.3.2020
15.4.2020
Aktuální mapy výskyt v MSK 1.Úřední deska - hlavní
29.3.2020
13.4.2020
Aktuální mapy výskyt v MSK 1.Úřední deska - hlavní
29.3.2020
13.4.2020
Aktuální mapy výskyt v MSK

ORP Odry 4 

1.Úřední deska - hlavní
28.3.2020
12.4.2020
Aktuální mapy výskyt v MSK 1.Úřední deska - hlavní
27.3.2020
30.4.2020
Doporučení MZČR 1.Úřední deska - hlavní
27.3.2020
30.4.2020
Mimořádná opatření HZS MSK 1.Úřední deska - hlavní
26.3.2020
10.4.2020
Aktuální mapy výskyt v MSK

1.Úřední deska - hlavní
25.3.2020
9.4.2020
Aktuální mapy výskyt v MSK

1.Úřední deska - hlavní
24.3.2020
8.4.2020
Sbírka zákonů - mimořádná opatření 1.Úřední deska - hlavní
24.3.2020
8.4.2020
Aktuální mapy výskyt v MSK

1.Úřední deska - hlavní
23.3.2020
7.4.2020
Aktuální mapy výskyt v MSK 1.Úřední deska - hlavní
23.3.2020
7.4.2020
Nařízení vlády

Vážení spoluobčané, karanténní opatření byla prodloužena do 1.4.2020 (povinné nošení roušek, zákaz volného pohybu, uzavření provozoven – mimo výjimky).

Změna vyhrazeného času vyhrazeného pro nákupy seniorů nad 65 let na 8-10 hodin, toto omezení neplatí v provozovnách pod 500 m2. V menších prodejnách (Hruška Heřmánky) budou senioři odbaveni přednostně.

1.Úřední deska - hlavní
21.3.2020
5.4.2020
Roušky upřesnění

Vydávané roušky jsou určeny i pro občany, kteří již 1 ks obdrželi. Chceme dosahnout stavu, kdy na každého občana budou 2 ks roušek. Pokud dnes (21.3.2020) vydané nebudou stačit, budeme se snažit pořídit další.

1.Úřední deska - hlavní
21.3.2020
5.4.2020
Aktuální mapy výskyt v MSK 1.Úřední deska - hlavní
20.3.2020
4.4.2020
Nařízení vlády 1.Úřední deska - hlavní
20.3.2020
4.4.2020
Sbírka roušky
Vážení spoluobčané, v naší obci i republice je stále nedostatek roušek a různých ochranných pomůcek.
Prosíme tedy každého, kdo můžete a umíte roušky ušít, abyste tak učinili.
Budeme rádi za každý vyrobený kus.
Zahajujeme tak dobrovolnou sbírku roušek od našich spoluobčanů pro naše spoluobčany, kteří o ně projeví zájem.
Své vyrobené roušky můžete předat po telefonické dohodě 605 931 207 nebo do schránky na našem obecním úřadě.
Děkujeme předem všem, kteří se zapojíte.
Ostatní prosíme o sdílení této výzvy mezi vaše přátele a známé.
1.Úřední deska - hlavní
20.3.2020
4.4.2020
Roušky II

Vážení spoluobčané, podařilo se nám získat dalších 120 ks textilních roušek. V první řadě dodáme chybějící roušky občanům s trvalým bydlištěm, kteří roušky nedostali. Zbylé roušky (cca 100 ks) budou k vyzvednutí pro osoby bydlící v obci Heřmánky (i bez trvalého bydliště) v sobotu 21.3.2020 od 10:00 do 12:00 (nebo do rozdání) v budově obecního úřadu (ze zadního vchodu). V počtu 1 ks na osobu. Při vyzvednutí prosíme o dodržování povinného zakrytí nosu, úst a odstupu 2 m. Děkujeme. Obecní zastupitelstvo.

Zároveň děkujeme všem, keří se vzdali roušek ve prospěch spoluobčanů, kteří je potřebují více !

1.Úřední deska - hlavní
19.3.2020
30.4.2020
Krizové opatření vlády ČR 1.Úřední deska - hlavní
19.3.2020
3.4.2020
Prosba - odečty vody v nemovitostech

Dobry den,
vzhledem k  situaci  CoVID-19 prosí Fa Vodotech o nahlášení stavů vodměrů ve vašich nemovitostech na tel. 739 21 10 18, 730 899 613 či emal: kavasa@centrum.cz, případně o zaslání stavy vody na radim.fusek@vodotech.cz

Děkuji, vaše vodařka Dagmar Petrovičová

1.Úřední deska - hlavní
18.3.2020
2.4.2020
Aktuální mapy výskyt v MSK 1.Úřední deska - hlavní
18.3.2020
2.4.2020
Nařízení vlády

Vláda nařizuje povinné nošení ochranných pomůcek - jakoukoli ochranu úst a nosu aby se zabránilo šíření kapénkové infekce  na všech veřejných místech. Dále zakazuje přítomnost osob mladších 65 let v maloobchodních prodejnách mezi 10-12 hodinou. V této době je nákup umožněn pouze osobám nad 65 let. Obě nařízení platí od 00:00 19.3.2020. 

1.Úřední deska - hlavní
18.3.2020
2.4.2020
Roušky

Vážení občané, podařilo se nám zajistit 120 ks látkový roušek. Během zítřka proběhne jejich distribuce mezi občany obce, bohužel vzhledem k tomu že nestačí pro všechny obyvatele budou nejdříve předány starším občanům, poté budeme roušky rozdělovat poměrem podle počtu trvalých obyvatel na nemovitosti. Další roušky máme objednány, ale termín dodání zatím není potvrzen. Doufáme že tímto, Vám trochu usnadníme současnou situaci. Zastupitelstvo obce 

 

1.Úřední deska - hlavní
17.3.2020
1.4.2020
Nabídka pomoci 1.Úřední deska - hlavní
17.3.2020
1.4.2020
Usnesení vlády 1.Úřední deska - hlavní
17.3.2020
1.4.2020
Nařízení MSK

Moravskoslezský hejtman Ivo Vondrák nařídil v souladu s usnesením vlády všem cestujícím, kteří jezdí hromadnými dopravními prostředky - autobusy, vlaky, městskou hromadnou dopravou povinně nosit roušky, či si jakýmkoli způsobem zakrývat ústa a nos. 

1.Úřední deska - hlavní
16.3.2020
31.3.2020
Nové nařízení vlády o povolání vojáků v činné službě a příslušníků Celní správy České republiky k plnění úkolů Policie České republiky 1.Úřední deska - hlavní
16.3.2020
31.3.2020
Tisková zpráva - Finanční úřad pro MSK 1.Úřední deska - hlavní
14.3.2020
29.4.2020
Nařízení vlády - krizové opatření - uzavření prodejen s výjimkami 1.Úřední deska - hlavní
13.3.2020
30.4.2020
Informace o omezení dopravy 1.Úřední deska - hlavní
13.3.2020
30.4.2020
Nařízení vlády 1.Úřední deska - hlavní
12.3.2020
30.4.2020
MIMOŘÁDNÉ OPATŘENÍ 1.Úřední deska - hlavní
12.3.2020
31.3.2020
Pozvánka na valnou hromadu MO 1.Úřední deska - hlavní
12.3.2020
_
SMS OBECNÍ ROZHLAS

Zasílání informací z OÚ Heřmánky prostřednictvím SMS zpráv na mobilní telefony.

Informace v přiloženém souboru. 

1.Úřední deska - hlavní
11.3.2020
31.3.2020
Tisková zpráva - Finanční úřad pro MSK 1.Úřední deska - hlavní
10.3.2020
31.3.2020
MIMOŘÁDNÉ OPATŘENÍ 1.Úřední deska - hlavní
13.2.2020
31.3.2020
Oznámení o provozu obchodu v obci Heřmánky

Dobrý den vážení občané,
 s potěšením Vám můžeme oznámit, že se obci podařilo uzavřít smlouvu s novým provozovatelem OBECNÍ PRODEJNY.
Novým nájemcem je společnost Maloobchodní síť HRUŠKA s.r.o. a smlouva byla uzavřena na dobu 5 let.

Prodejna bude otevřena od 14.2.2020

Provozní doba:

PONDĚLÍ: 7:00 - 14:00
ÚTERÝ - PÁTEK: 7:00 - 15:45 
SOBOTA: 7:00 – 10:00

1.Úřední deska - hlavní
13.2.2020
13.3.2020
Oznámení o ukončení poskytování zdravotních služeb 1.Úřední deska - hlavní
28.1.2020
29.2.2020
Oznámení o provozu obchodu v obci Heřmánky

Vážení spoluobčané, na základě vypovězení smlouvy o provozování prodejny ze strany společnosti COOP Jednota Hodonín k 31.1.2020 bude provozovna  od 29.1.2020 uzavřena. 

V současnosti probíhá jednání se zájemci o provozování prodejny s předpokládaným otevřením od poloviny února 2020.

1.Úřední deska - hlavní
27.1.2020
11.2.2020
Pozvánka na jednání OZ 1.Úřední deska - hlavní
20.1.2020
28.2.2020
Záměr pronájmu obecní prodejny 1.Úřední deska - hlavní
19.12.2019
6.1.2020
Oznámení o uzavření obecního úřadu Heřmánky

OD 20.12.2019  DO 6.1.20120

OBECNÍ ÚŘAD HEŘMÁNKY 

UZAVŘEN

ČERPÁNÍ ŘÁDNÉ DOVOLENÉ

1.Úřední deska - hlavní
27.11.2019
30.12.2020
Oznámení o změně ceny vodného a stočného od 1.1.2020 1.Úřední deska - hlavní
25.11.2019
3.12.2019
Pozvánka na zasedání zastupitelstva 1.Úřední deska - hlavní
14.11.2019
30.12.2019
Návrh rozpočtu obce Heřmánky na rok 2020 1.Úřední deska - hlavní
14.11.2019
31.12.2019
Návrh - Rozpočtový výhled na období 2021 - 2022 1.Úřední deska - hlavní
11.11.2019
30.11.2019
Veřejná vyhláška 1.Úřední deska - hlavní
11.11.2019
23.11.2019
Zootechnika včelstev 1.Úřední deska - hlavní
16.10.2019
31.10.2019
Výběrové řízení - Městská policie Odry přijme strážníka 1.Úřední deska - hlavní
15.10.2019
31.8.2021
Program pro poskytování návratných finančních výpomocí "Kotlikové půjčky v rámci kotlíkové dotace v Moravskoslezském kraji - 3. výzva" 1.Úřední deska - hlavní
8.10.2019
23.11.2019
Tašky na třídění odpadů 1.Úřední deska - hlavní
8.10.2019
4.11.2019
Svoz nebezpečného a velkoobjemového odpadu 1.Úřední deska - hlavní
2.10.2019
12.10.2019
Hromadné čipování psů 1.Úřední deska - hlavní
30.9.2019
30.10.2019
Schválený střednědobý výhled MO 1.Úřední deska - hlavní
25.9.2019
23.10.2019
Vyhlášení aukce na koupi nemovité věci. 1.Úřední deska - hlavní
25.9.2019
15.10.2019
Přerušení dodávky elektřiny 1.Úřední deska - hlavní
16.9.2019
24.9.2019
Pozvánka na zasedání zastupitelstva 1.Úřední deska - hlavní
13.9.2019
28.9.2019
Pozvánka na valnou hromadu MO 1.Úřední deska - hlavní
13.9.2019
4.9.2019
Přerušení dodávky elektřiny 1.Úřední deska - hlavní
10.9.2019
27.9.2019
Plánovaná odstávka č. 3028, Heřmánky 1.Úřední deska - hlavní
9.9.2019
24.9.2019
Návrh - Rozpočtový výhled na období 2020 - 2022 1.Úřední deska - hlavní
3.9.2019
8.9.2019
Pozvánka na Hornický den 1.Úřední deska - hlavní
3.9.2019
15.9.2019
Běh Poodřím 6/12/24 km 1.Úřední deska - hlavní
3.9.2019
14.10.2019
DEN PĚSTOUNSTVÍ - Dolní oblast Vítkovice 1.Úřední deska - hlavní
7.8.2019
4.9.2019
Vyhlášení aukce na koupi nemovité věci. 1.Úřední deska - hlavní
22.7.2019
13.8.2019
Veřejná vyhláška - Medvěd hnědý 1.Úřední deska - hlavní
22.7.2019
8.8.2019
Pozemek k prodeji 1.Úřední deska - hlavní
22.7.2019
30.6.2020
Schválený závěrečný účet 2018 1.Úřední deska - hlavní
19.6.2019
5.7.2019
Pozvánka na zasedání zastupitelstva 1.Úřední deska - hlavní
17.6.2019
25.6.2019
Pozvánka na valnou hromadu MO 1.Úřední deska - hlavní
12.6.2019
8.7.2019
Výběrové řízení s aukcí - pozemek 610/8 1.Úřední deska - hlavní
12.6.2019
30.8.2019
Inzerce - COOP Hodonín 1.Úřední deska - hlavní
11.6.2019
16.6.2019
Svoz nebezpečného a velkoobjemového odpadu 1.Úřední deska - hlavní
20.5.2019
4.6.2019
Pozvánka na valnou hromadu MO 1.Úřední deska - hlavní
13.5.2019
28.5.2019
Znovu otevření obchodu v Heřmánkách 1.Úřední deska - hlavní
7.5.2019
30.6.2019
Návrh závěrečného účtu 2018 1.Úřední deska - hlavní
7.5.2019
30.6.2019
Návrh účetní závěrky 2018 1.Úřední deska - hlavní
2.5.2019
4.6.2019
Porovnání všech položek výpočtu cen pro vodné a stočné 1.Úřední deska - hlavní
30.4.2019
15.5.2019
Otevření obchodu COOP

Prodejna COOP Heřmánky bude od 15.5.2019 otevřena se standardní otvírací dobou.

1.Úřední deska - hlavní
23.4.2019
8.5.2019
Veřejná vyhláška 1.Úřední deska - hlavní
23.4.2019
31.5.2019
Veřejná vyhláška Fú 1.Úřední deska - hlavní
10.4.2019
25.4.2019
Kotlikové dotace 1.Úřední deska - hlavní
8.4.2019
31.12.2019
Policisté upozorňují seniory 1.Úřední deska - hlavní
5.4.2019
21.4.2019
Nabídka práce - vedoucí/zástupce prodejny COOP Heřmánky

Místo výkonu práce Heřmánky. Vhodné i pro absolventy. Vyučen v oboru prodavač/ka nebo s praxí v obchodě - výhdou. Dobrá praktická znalost provozu prodejny, komunikativnost, pečlivost a odpovědnost. Odešlete prosím životopis na email uvedený na www.jednosta-hodonin.eu v sekci Kariéra. Zaměstnanecké výhody: Zaměstnání v prosperující české firmě, stravenky, penzijní připojištění, odměny při pracovních a životních výročích, systém firemního vzdělávání a jiné. Telefonický kontakt od 7:00 do 15:30 hodin. Osobní kontakt po předchozí telefonické domluvě

Kontakt, kontaktní osoba

Jméno: Ing. František Brhel
Telefon: +420 518 389 236,721 539 351
Email: brhel.frantisek@jednota-hodonin.cz
1.Úřední deska - hlavní
1.4.2019
16.4.2019
Pozvánka na zasedání zastupitelstva 1.Úřední deska - hlavní
1.4.2019
16.4.2019
Veřejná vyhláška 1.Úřední deska - hlavní
1.4.2019
2.4.2019
Oznámení o přerušení dodávky pitné vody 1.Úřední deska - hlavní
1.3.2019
1.3.2019
Oznámení o plánovaném přerušení dodávky pitné vody 1.Úřední deska - hlavní
1.3.2019
27.3.2019
Oznámení o plánovaném přerušení dodávky pitné vody 1.Úřední deska - hlavní
19.2.2019
28.2.2019
Pozvánka na zasedání zastupitelstva 1.Úřední deska - hlavní
18.2.2019
25.2.2019
Veřejná vyhláška - Opatření obecné povahy 1.Úřední deska - hlavní
12.2.2019
27.2.2019
Záměr vybudovat chodník v obci 1.Úřední deska - hlavní
2.1.2019
17.1.2019
Změna otevírací doby obchodu COOP Heřmánky

Na základě podnětů  občanů byla upravena otevírací doba obchodu. Věříme, že tato provozní doba bude vyhovovat většině zákazníků.

otevírací doba:

pondělí:
úterý:          
středa:         
čtvrtek:       
pátek:    
sobota: 
neděle:
7:00 – 16:00
7:00 – 12:00
7:00 – 16:00
7:00 – 16:00
7:00 – 16:00
7:00 – 10:00
zavřeno
1.Úřední deska - hlavní
19.12.2018
4.1.2019
Veřejná vyhláška 1.Úřední deska - hlavní
12.12.2018
27.12.2018
Pozvánka na zasedání zastupitelstva 1.Úřední deska - hlavní
7.12.2018
22.12.2018
Veřejná vyhláška - Opatření obecné povahy 1.Úřední deska - hlavní
29.11.2018
18.2.2019
Dražební vyhláška 1.Úřední deska - hlavní
29.11.2018
1.3.2019
Změna jízdního řádu autobusů od 9.12.2018 1.Úřední deska - hlavní
26.11.2018
30.4.2019
Oznámení o změně ceny vodného a stočného od 1.1.2019 1.Úřední deska - hlavní
26.11.2018
14.12.2018
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení s aukci o nejvhodnější nabídku na koupi nemovité věci. 1.Úřední deska - hlavní
Elektronická úřední deska 3.3.4 developed Pavel Náplava
Created by Bc. Jiri Breza on LINELABOX

Tyto stránky využívají soubory cookies pro personalizaci obsahu a statistické informace. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

  Souhlasm s podmnkami.
EU Cookie Directive plugin by www.channeldigital.co.uk